Jane Harper- «Ξηρασία» (Μεταίχμιο)

 

Jane Harper- «Ξηρασία» (Μεταίχμιο)

 

Αυστραλία, ξηρασία ετών και ένας αστυνομικός της δίωξης του οικονομικού εγκλήματος, επιστρέφει από την μεγαλούπολη στην Κιβάρα, μια αγροτική κοινότητα που έχει πια εξαντληθεί υλικά και ηθικά, από την συνεχιζόμενη έλλειψη νερού. Ο ντετέκτιβ Φαλκ, έφυγε έφηβος ακόμα, με τον πατέρα του, για να αποφύγει την κατακραυγή για τον θάνατο/αυτοκτονία μιας φίλης και συμμαθήτριας του, της Έλι Ντίκον. Ο θάνατος του καλύτερου φίλου του και συμμαθητή του Λιουκ, μαζί με την οικογένεια του τον φέρνει πίσω στην πόλη μερικές δεκαετίες αργότερα, για να βοηθήσει στην εξιχνίαση του ομαδικου θανάτου και να αντιμετωπίσει τους δαίμονες του παρελθόντος.


 

Η Χάρπερ, γράφει με κοφτή γραφή, δίχως πολλά γλωσσικά παιχνίδια, αλλά με εμμονή στην δημιουργία ατμόσφαιρας. Η άπνοια, η υγρασία και το αγροτικό περιβάλλον της μικρής επαρχιακής πόλης με τη μυρωδιά από τα ξερά χόρτα και τα πρόβατα, τρυπώνουν στο πετσί του αναγνώστη, μαζί με την αίσθηση του ήλιου που κατατρώει την αγροτική κοινότητα που προσπαθεί να επιβιώσει. Οι προσπάθειες του Φλακ να βρουν το αίτιο της αυτοκτονίας του συμμαθητή του, που μαζί του πήρε την γυναίκα του και το ένα από τα μικρά παιδιά τους, εκτελώντας τους με την κυνηγετική του καραμπίνα, θα φέρουν στην επιφάνεια την παλιά ιστορία που τους συνδέει. Ο θάνατος της Ελι Ντίκον, θα αποτελέσει μια έρευνα, μέσα στην έρευνα, που θα εμποδίσει τον Φαλκ να εστιάσει στην αλήθεια  αλλά θα τον κάνει να αναδημιουργήσει το παρελθόν και να προσπαθήσει να απαντήσει σε ερωτήματα, που έθαψε με την βιαστική φυγή του από την πόλη, δεκαετίες πριν.

 

Η ατμόσφαιρα, της μικρής Αυστραλέζικης κωμόπολης, που θυμίζει κάτι από σπαγγέτι γουέστερν, με το πανδοχείο, μπαρ να αποτελεί το κέντρο των κοινωνικών συναντήσεων, μαζί με το σχολείο, αναπαράγεται πολύ πειστικά από την Χάρπερ. Ο κεντρικός της ήρωας, δεν είναι ο άνθρωπος του νόμου, με το ερευνητικό δαιμόνιο και το όπλο. Είναι ένας άνθρωπος που μαθημένος από το ηλεκτρονικό έγκλημα, εστιάζει στην λεπτομέρεια. Στη διάρκεια της έρευνας, θα έρθει αντιμέτωπος με τον εαυτό του, το παρελθόν του και θα μας παρουσιάσει την ιστορία του μαζί με τον φίλο και συμμαθητή του Λιούκ. Θα καταφέρει να βρει εν μέρει την ειρήνη που επιθυμούσε, αλλά τα αποτελέσματα της έρευνας του, θα ανατραπούν σε ένα μυθιστόρημα, που κρατά έξυπνα την πλοκή πυκνή, περισσότερο σε επίπεδο δράσης και λιγότερο χαρακτήρων. Σαν σωστό Αυστραλέζικο δημιούργημα, η «ξηρασία» έχει ένταση, πάθος, απλότητα στη δομή και χαρακτήρες, μονοκόμματος αλλά απρόβλεπτους. Σαν τραγούδι των AC/DC, ROSE TATTOO σε συνεπαίρνει με τον ρυθμό του και λιγότερο με τις λεπτομέρειες του.

 

Μέσα από μια σειρά ανατροπές, ακόμα και όταν η ιστορία εξελίσσεται προς μια εμφανή κατεύθυνση,  με χαρακτήρες που κουβαλούν ένα παρελθόν, που θέλουν να κρύψουν κάτω απο την ξηρασία της μικρής πόλης, η Χάρπερ με δεξιότητα και μέσα από το παρελθόν του Φαλκ, δομεί ένα μυθιστόρημα μέσα στο μυθιστόρημα, μεταφέροντας το βάρος από το σήμερα στο χθες, διατηρώντας τον αναγνώστη σε εγρήγορση. Όταν  φτάσει το τέλος, η αλήθεια θα αποκαλυφθεί. Θα είναι ενδιαφέρον, αλλά δεν θα είναι λυτρωτικό και σίγουρα θα κρατήσει τις ανατροπές μέχρι την τελευταία σελίδα, δίνοντάς επιπλέον πόντους απόλαυσης , σε όσους έχουν συνηθίσει με τον πιο γραμμικό χαρακτήρα της Σκανδιναβικής λογοτεχνίας. Σε αντίθεση λοιπόν με τη σχολή Νέσμπο, εδώ έχουμε ένα βιβλίο που τείνει περισσότερο προς τη σχολή Πελεκάνος, λιγότερο βίαιο, όμως και εξίσου εγκεφαλικό, στον τρόπο που αποδομεί τα στοιχεία και ανασυνθέτει την εικόνα. Όλα αυτά δοσμένα μέσα σε μια πόλη που αποσυντίθεται αργά όπως και οι άνθρωποι της από την μακρόχρονη υγρασία.

 

Μια ενδιαφέρουσα πρόταση από τους αντίποδες, που αφήνει ελπίδες για συνέχεια και τον ακροατή διψασμένο.

TENNESSEE CHAMPAGNE-"Tennessee champagne"

 TENNESSEE CHAMPAGNE-"Tennessee champagne"


 


Another new Southern act, that was raised with ALLMAN BROTHERS,GRATEFUL DEAD, Soul and Stax, Motown. TS is a band from Elizabethon, TN, in the heart of the Appalachian Mountains.This quintet knows how to write good songs, either heavy and laid back like "Silver tongue' with its 70s feeling, or heartbreaking and breathtaking like "Can't get over you" and "Singing to my broken heart', or the SKYNYRD esque "Stompin grounds" .The opener is misleading as 'Wicked' has a lot of resemblances with BLACKBERRY SMOKE, which actually is not a bad thing (i love BBS) but TC have a lot more to offer,than be categorized as a copycat band. They have their own brand of unique mix of soul,southern and blues and it works fine for them. I guess, i have to mention BLACK CROWES as influence as there always around in most of the bands that don't eat from SKYNYRDs hand, because at the end, this is a band with a funky side in their sound and a late 60s style urging for attention through their Southern melodies.At the end of the listening of this album, all i have in my ears is the deep, warm voice of Chris Kelley , the sound of organ and the sound of a band with really nice musical ideas out there for us to enjoy. Champagne of the highest caliber, served chilled with a touch of Southern elegance.


8


DIRTY STREETS -"Rough and tumble"

 DIRTY STREETS -"Rough and tumble"



DIRTY STREETS decided to do it the hard way. The Memphis trio went for the real thing. This rough and tumble recording captures the high-energy power trio Dirty Streets live on Ditty TV, in Memphis, Tennessee.
Justin Toland (vocals/guitar), Thomas Storz (vocals/bass), and Andrew Denham (drums/percussion), go through a set of songs culled from their catalogue and throw in two previously un-recorded covers by the great Joe South, 'Walk a Mile in My Shoes' and 'Tell The Truth'. STAX, BLACK CROWES, FACES,SMALL FACES, HUMBLE PIE, AMBOY DUKES,TRAPEZE are all here. Hard rockin blues, soul a bit of funk, blues and a band that nails it down their song with the power trio accuracy and the bluesmen loose feeling. The late 60s, early 70s  feeling is all around this live recording, 'Twink twice' is a great example. A band that know how to deliver their blend of blues rock/soul music with all the pros (soulful vocals, groovy rhythms, tight solos0 and the cons (soulful music in a pro tool world). Get yourself a beer, take a seat at the bar, let the guitar wah wah and the cyclopean bass lines drive you around the American inland and dance your night away. A great live album ,when most of the bands are afraid to strip their sound and try to add layers of musical instruments and production tricks.



7.5

Cory Marks-"Who i am"

 Cory Marks-"Who i am"



Canadian born, hockey player, pilot turned to country rock musician Cory Marks, is one of us.Raised on country and hard rock he blended his influences and presented us a fresh electric charged country rock album. His first single featuring no other than Ivan Moody (FFP),Mars (MOTLEY CRUE), Travis Tritt "Outlaws and outsiders" was the worm to hook us all . A country song with rock origins or a rock song with country touches, is as straight as a truck running down the midwest roads and it aims for the heart. The rest of the album that includes  Kevin Churko (Ozzy O) fame in production covers everything. Duet with female vocalist at "Out in the rain" with Lizzy Hale of HALESTROM, redemption songs in the beautiful "My whiskey, you wine", break up songs at 'Better off", traditional country rock at "She's Hollywood", "Blame it on the double" . I'm a redneck from the South of Europe and guys like Marks make me feel like home, when i turn their songs to the maximum, driving in my city. Cory got the pipes and the songwriting skills and most of all he knew how to tell a story that touched the heart. So for all of us who grew up, our diet, including Southern rock, hard rock,metal and country, these kinds of albums are the reason we smile,when the world is going down. Raise your glass and enjoy a fine piece of country ,amped up, rock music.



8

Jonas Jonasson: Ο Εκατοντάχρονος που πήδηξε από το Παράθυρο και Εξαφανίστηκε (Ψυχογιός)

 

Jonas Jonasson: Ο Εκατοντάχρονος που πήδηξε από το Παράθυρο και Εξαφανίστηκε

Η Σουηδική σκηνή φημίζεται τα τελευταία χρόνια για την αστυνομική της λογοτεχνία. Υπερεκτιμημένη βέβαια, όταν υπάρχει ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ που λέγεται Πελεκάνος αλλά ας το δεχτούμε. Σήμερα θα παρουσιάσουμε ένα πραγματικά πρωτότυπο βιβλίο, που συνδυάζει το κωμικό, το αστυνομικό και το ιστορικό μυθιστόρημα.
Όλα ξεκινάνε με την εξαφάνιση, οικειοθελή όπως θα δούμε, ενός εκατοντάχρονου του Άλαν Κάρλσον, την ημέρα των γενεθλίων του από τον οίκο ευγηρίας που τον «φιλοξενεί. Από τη στιγμή εκείνη, η καλπάζουσα αλλά και πραγματικά εύστοχη και παραγωγική φαντασία του συγγραφέα, θα μας χαρίσει τον Σκανδιναβό Φόρεστ Γκαμπ. Θα δούμε τον ηλικιωμένο ήρωα να μπλέκεται ηθελημένα αλλά και χωρίς πρόθεση και σίγουρα δόλο σε μια κλοπή κερδών διακίνησης ναρκωτικών, σε φόνους, που προσομοιάζουν περισσότερο με ατυχήματα, αν και υπάρχει πάντα έμμεση πρόθεση αλλά ταυτόχρονα θα γνωρίσουμε και την προσωπική του ιστορία. Ένας άνθρωπος που λατρεύει τα εκρηκτικά και μισεί την πολιτική, με ελάχιστες γραμματικές γνώσεις, αλλά μια έκδηλη αγάπη για το σναπς , το καθαρό αλκοόλ , όχι όμως τα κοκτέιλ με τα ομπρελάκια.

jonansonbookΣτο ρου της παγκόσμιας ιστορίας, που συνυπάρχει με την αξιοπρόσεκτη, χαμηλών τόνων δική του, θα γνωρίσει τον Φράνκο, τον Στάλιν, τον Μαο, τον Κιμ Ιλ Σουνγκ, τον Τρούμαν αλλά και τον Ντε Γκωλ. Θα συμμετάσχει στον ισπανικό εμφύλιο, θα δώσει τη λύση για την δημιουργία της πρώτης ατομικής βόμβας και θα περάσει από τα Σοβιετικά Γκούλαγκ, θα ανατινάξει το Βλαδιβοστόκ και θα γνωρίσει τις ειδικές μεθόδους ανάκρισης του καθεστώτος του Σάχη, όλα με το χαμόγελο πιστό του σύντροφο. Ο μόνος λόγος για να διακόψει ή να συνεχίσει μια συνεργασία είναι κ ήταν η ύπαρξη του ποτού.

Για τον ίδιο ακριβώς λόγο θα δώσει το μυστικό της δημιουργίας της ατομικής βόμβας στους Σοβιετικούς και θα συνεχίσει σε βάθος χρόνου, αυτό που ξέρει. Να ζει μια ήρεμη ζωή, επιδιώκοντας ποτό και ηρεμία. Παράλληλα στο σημερινό παρόν, ένας δημοσιοσχεσίτης εισαγγελέας, εκτίθεται ανεπανόρθωτα ανακαλύπτοντας στο πρόσωπο του εκατοντάχρονου, από ένα θύμα απαγωγής, έναν αρχηγό συμμορίας. Μαζί του θα γνωρίσουμε έναν μοναχικό διευθυντή αστυνομίας, ένα αποτυχημένο αρχηγό συμμορίας λαθρεμπόρων και μια κυρία που αν και αθυρόστομη, θα ονομαστεί Πανέμορφη κυρά.

Τελευταίο αλλά σημαντικό για την ιστορία μας , ένα ζευγάρι, δυο αδέλφια που δεν μιλάνε εξαιτίας μιας κληρονομιάς, ένας απομακρυσμένος αγρότης, θρησκευόμενος, εισαγωγέας «βελτιωμένων» (από τον ίδιο) τροφίμων και ο αδελφός του, παρά κάτι πτυχιούχος γιατρός, κτηνίατρος, οδηγός, δάσκαλος, μεταφραστής και άλλα τριάντα πτυχία. Αυτή η παράταιρη παρέα, συνοδευόμενη από με μια βαλίτσα με 50 εκατομμύρια κορώνες, θα μας οδηγήσουν σε μια διασκεδαστική ιστορία, ανατροπών.

Οι κυνηγοί, θα γίνουν κυνηγημένοι, τα χρήματα θα μοιραστούν πάμπολλες φορές, μέχρις ότου η Σουηδική αστυνομία, να βρει την καταλληλότερη εκδοχή για να ηρεμήσει τον τύπο. Η ιστορία μας περιέχει ακόμα ένα λυκόσκυλο και έναν ελέφαντα σε κομβικές θέσεις, για την εξέλιξη της και την ζωή κάποιων ηρώων. Όλοι αυτοί θα συντροφεύσουν τον εκατοντάχρονο στην αφήγηση μιας πορεία ζωής, που περιλαμβάνει τα περισσότερα σημαντικά πρόσωπα του 20 ου αιώνα και πολύ σναπς αλλά και την πραγματική έννοια της ζωής, διακοπές, χωρίς πολιτικές συζητήσεις…Απλό αλλά όχι απλοϊκό, διαβάζεται μονορούφι. Η λογοτεχνική εκδοχή του Φόρεστ Γκαμπ, σε μια πιο ενήλικη μορφή, με αγάπη στο αλκοόλ, τα εκρηκτικά και την ηρεμία. Εκρηκτικό ανάγνωσμα, για αναγνώστες με χιούμορ.

Πόλη στις Φλόγες- Garth Risk Hallberg (Κέδρος)

 

Πόλη στις Φλόγες- Garth Risk Hallberg (Κέδρος)

Ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που προχωρά πέρα από τις νόρμες. Ο Garth Risk Hallberg χρησιμοποιεί τη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του 70, ως πεδίο δράσης, για να αποσυνθέσει την ζωή και τα πιστεύω μιας ομάδας ανθρώπων που κινούνται καλύπτοντας όλα τα κοινωνικά στρώματα. Το μουσικό κίνημα της πανκ, είναι το συγγραφικό εύρημα που ορίζει την μουσική υπόκρουση και δικαιολογεί την ύπαρξη της ομάδας των κεντρικών ηρώων του «περιθωρίου» σε αντιδιαστολή με το μικρο- ή μεγαλοαστικό παρελθόν τους, κάνοντας το βιβλίο, ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με κοινωνιολογικές προεκτάσεις και μουσικοφιλικές αναφορές ή και το αντίστροφο, με μόνο σταθερό άξονα τις μουσικές αναφορές. .

Η μίξη κοινωνικού μυθιστορήματος με την περιγραφή της Νέας Υόρκης σε αναβρασμό, την αλλαγή της από μια πόλη ελπίδας σε μια πόλη με το κέντρο υπό κατάρρευση, με την πανκ σκηνή και τις νέες ιδέες, περιγράφονται με δυναμικό και πειστικό τρόπο. Η είσοδος στο αστυνομικό μυθιστόρημα γίνεται νωρίς. Αλλά η ουσία του βιβλίου είναι ότι πρόκειται για ένα κοινωνικό μυθιστόρημα και κατ επίφαση αστυνομικό. Μια απόπειρα δολοφονίας μιας νεαρής φοιτήτριας της Σαμ, που αγαπά την ανερχόμενη πανκ σκηνή, είναι το έναυσμα για ένα βαθύ και ουσιαστικό σχόλιο στις «παλιές» οικογένειες που διαχειρίζονται τον πλούτο μέσω επενδύσεων και χρηματιστηρίου, την πόλη που φθίνει υλικά, ηθικά, τον ρόλο του τύπου αλλά και την τεχνολογική αλλαγή που έρχεται. 

Από τα προάστια και τις μικροαστικές οικογένειες, που η θρησκεία αποτελεί ακόμα το καταφύγιο, με τον νεαρό Εβραίο Τσάρλι στον απολωλότα Γουίλιαμ, ή Μπίλι θρι στιξ, καλλιτέχνη, πανκ μουσικό, ζωγράφο και μέλος της οικογένειας των Χάμιλτον Σουίνι, πρώην κληρονόμο. Ανάμεσα τους βρίσκεται ένας κόσμος που τον ταλανίζει η θύελλα που λυσσομανά. Νέοι άνθρωποι που εξερευνούν την σεξουαλικότητα τους στο καυτό καλοκαίρι της Νέας Υόρκης. Παρίες που βρίσκουν στο πανκ και στα κοινόβια την άφεση αμαρτιών από τον εν δυνάμει προφήτη και πανκ ειδώλου, Νίκι. Μαύροι συγγραφείς -φιλόλογοι, που τρέχουν να ξεφύγουν από τον Αμερικανικό Νότο με τις παραδόσεις του που τους πνίγουν σαν θηλιά στο λαιμό, όπως ο Μέρσερ. Η ανωνυμία της πόλης μια καταβόθρα για ψυχές και όνειρα. Ιστορίες που αν και αρχικά άσχετες, αρχίζουν και τέμνονται με δεξιοτεχνία, σε ένα ογκώδες, πυκνογραμμένο μυθιστόρημα, βαθιά περιγραφικό σε επίπεδο χαρακτήρων αλλά και εικόνων. Η οπτική του Hallberg είναι κινηματογραφική, αργή, γεμάτη συναίσθημα και παραλληλισμούς, μεταφορές  και υποβόσκουσα ένταση.

Το βιβλίο είναι πολυεπίπεδο, με τις κοινωνικές και πολιτικές προεκτάσεις να ξεπερνούν την καθεαυτό αστυνομική ιστορία που λειτουργεί κύρια ως όχημα για τον προβληματισμό του συγγραφέα. Τα δίπολα εξουσίας στην εταιρία μεταξύ του προέδρου και του σφετεριστή γαμπρού του, με τις ύποπτες διασυνδέσεις, τις οικογενειακές συγκρούσεις, πατέρα – γιου, μητέρας – γιου, αδελφών, σε διαφορετικά μοντέλα οικογενειών, αναδεικνύουν το πρόβλημα των σχέσεων, την ασυμβατότητα, την έλλειψη επικοινωνίας ως ουσιαστικό πρόβλημα των 70ς. Η επίδραση της κουλτούρας της αντί κουλτούρας στην οικογένεια της Κ.Υ. αλλά και αυτής της  Σάμ και του Τσάρλι μια Νέα Υόρκη και οι Η.Π.Α σε αναβρασμό με το Βιετνάμ στην πλάτη τους και την ύφεση εν όψει, δίνουν με ζοφερό χρώμα το καλύτερο υπόβαθρο για να αξιοποιήσει ο συγγραφέας τα μικρά του ευρήματα. Τις επί μέρους ιστορίες του, που παρεμβάλλονται με τη μορφή σημειώσεων , βιβλίων, φάνζιν, στο σώμα του κυρίως έργου και απαιτούν την προσοχή σου, γιατί τα στοιχεία που είναι διάσπαρτα, θα οδηγήσουν στην ουσιαστική αντίληψη της ιστορίας.

Το κουβάρι της ιστορίας, του καθεαυτό αστυνομικού έργου ξετυλίγεται μέσα από την ενηλικίωση των ανήλικων παιδιών , ηρώων και αυτών της ιστορίας, που κορυφώνεται με το περίφημο μπλακ άουτ του 1976. Οι ρόλοι του καθενός εμπλεκόμενου, ρεπόρτερ, αστυνομικών, χρηματιστών., πανκ, μικροαστών, ψυχιάτρων, που εμφανίζονται σε ανύποπτα σημεία στο βιβλίο, δένουν με μαεστρία προς το τέλος του βιβλίου, ολοκληρώνοντας μια σύνθετη εικόνα. Μην φανταστείτε μια απλή συλλογή βιαστικών λύσεων, μιλάμε για τουλάχιστον 100 σελίδες, που η λύση, αποκάλυψη έρχεται να μας παρουσιαστεί γυμνή, δίχως φτιασίδια, ηθικολογίες, αλλά με έναν ξερό, ρεαλιστικό τρόπο.

Η δεκαετία του 1970 παρουσιάζεται σαν ένα παλιό ρούχο, απομεινάρι μιας ένδοξης εποχής για τη Νέα Υόρκη, με τους κεντρικούς ήρωες, κουρασμένα κορμιά, που κουβαλάνε το σταυρό τους μέχρι το επερχόμενο τέλος. Οι ανήλικοι ήρωες βυθισμένοι στην ελπίδα της επανάστασης, ενηλικιώνονται, μαθαίνοντας να ζουν με το βάρος των πράξεων τους, καθώς ο ήχος από τις παραμορφωμένες κιθάρες που πανκ κινήματος χάνεται μπροστά στην ντίσκο και την επερχόμενη αλλαγή συνηθειών διασκέδασης της λευκής τάξης. Ο συντηρητισμός της δεκαετίας του 60 έρχεται σε σύγκρουση με τη απελευθέρωση των πρώιμων 70ς, αλλά η νοσηρότητα του αποτελέσματος απλά δηλητηριάζει τα επερχόμενα 80ς. Ο Hallberg δημιουργεί ένα βαρύ κοινωνικό μυθιστόρημα με ξόρκια για την αγάπη, την ανάγκη για αποδοχή., τον φόβο, την απόρριψη, την εγκατάλειψη και την βία. Η πόλη στις φλόγες είναι οι ίδιοι οι κάτοικοι της, απελπισμένοι, μοναχικοί, δημιουργικοί, φοβισμένοι. Κρατούν την αλήθεια στα χέρια τους, αλλά αρνούνται να δεχτούν πόσα πρέπει να εγκαταλείψουν για να χαρίσουν στον εαυτό τους ένα χαμόγελο. Μεγαλοαστοί σε έγκλειστες ζωές δίχως δημιουργικό φως. Παιδιά που αναζητούν τον εαυτό τους. Έφηβοι που επαναστατούν απέναντι σε όσα τους καταπιέζουν με τυφλή βία και ανάλογη καταπίεση. Τεχνίτες που η τεχνολογία τους καθιστά απομεινάρι μιας άλλης εποχής. Τεχνίτες του λόγου και των χεριών, έμποροι τέχνης που ζουν στο περιθώριο της εκμετάλλευσης της τρέχουσας μόδας, κοιτώντας την προσωπική επιβίωση. Ένα γαϊτανάκι χαρακτήρων σε μια πόλη σκοτεινή όσο το μπλακ αουτ αλλά και φωτεινή όσο η φλόγα της ζωής που κατοικεί στα μάτια των πιο παράξενων ηρώων της σαν τον πορτιέρη Άγγελο της κόλασης με τα τατουάζ. Το τέλος της αθωότητας, έρχεται μαζί με την Σαμ, το κορίτσι που η απόπειρα εναντίον του, θα κινήσει τα νήματα, για να μάθουμε μια ιστορία στην οποία η ώρα της ηθικής έρχεται καθυστερημένα σε ανθρώπους που αυτοπροσδιορίζονται σε μια πόλη που καταρρέει , ψάχνοντας στήριγμα σε ουσίες, μουσική, παραδόσεις. 

Δημιουργικός, με στοιχεία που φέρνουν στο μυαλό μου τον Ντε Λίλο, αγάπη στη μουσική αλλά και έντονη την δύναμη της μυθοπλασίας ο Hallberg προσφέρει χαρακτήρες που θα αγαπήσεις, θα ταυτιστείς και θα λυπηθείς ή χαρείς μαζί τους,. Όμως πριν και πάνω από όλα προσφέρει την αίσθηση ότι όλα συμβαίνουν στον άνθρωπο της διπλανής πόρτας, σε ένα βαθιά βιωματικό μυθιστόρημα, που θα αγαπήσετε αν δεν είστε της γρήγορης δράσης. Μια ιστορία της λεηλασίας της ζωής ενός κοριτσιού και ενός φέρελπι κληρονόμου, καρέ, καρέ, με υπόκρουση τις κιθάρες της πανκ σκηνής και τοπίοτην ίδια στιγμή,, τα ακριβά λοφτ του Μανχάταν . Όνειρα που συνθλίβονται από την αδυναμία μας να αντέξουμε τον εαυτό μας, βάζοντας τον στις φλόγες. Αργό, περιγραφικό με χαρακτήρες που καθηλώνουν, βιβλίο για αναγνώστες, αλλά σίγουρα όχι για όλους.   

Ακούγεται με υπόκρουση New York Dolls, Velvet Underground 

Whiskey dancer- "Sound for 7:30"

Whiskey dancer- "Sound for 7:30"

 
 

Irish rockers that look on the THERAPY side with one eye and the RAINBOW, MOTORHEAD, Danzig side with the other. A pretty interesting outcome that brings to mind, TANK of the late era, with their polished yet, angry sound. Based on the classic heavy rock sound that evolves into 12bar metal explosions , covered in distortion, WD are nothing of a novelty. They are the exact opposite , a good, heavy rock band that writes nice songs to bang your head. They need to get a more personal sound, but on the other hand they wear their influences on their sleeve and give us an album of straight forward heavy rock, like Glen Danzig fronted MOTORHEAD. The combination sounds interesting and in reality is far beyond expected. Good work guys, all you need is to get a bit more personal when it comes to writing songs.
 
 
7

Moby- Porcelain: Μια αυτοβιογραφία (Ροπή)

  Moby- Porcelain: Μια αυτοβιογραφία (Ροπή) Οι μ...

Δημοφιλή/ Popular