Chris Stapleton- 'Starting over"
«Φλόγα που σιγοκαίει» Philip Kerr (Κέδρος)
«Φλόγα που
σιγοκαίει» Philip Kerr (Κέδρος)
SMALL TOWN TITANS-"The ride"
SMALL TOWN TITANS-"The ride"
Brothers Osborne- "Skeletons"
Brothers Osborne- "Skeletons"
Σώτη Τριανταφύλλου:-"Μηχανικοί καταρράκτες" (Πατάκης)
Σώτη Τριανταφύλλου-"Μηχανικοί καταρράκτες" (Πατάκης)
Η πιο Αμερικανίδα συγγραφέας της γενιάς της μεταπολίτευσης ή καλύτερα
της γενιάς του ΠΑΣΟΚ, η Σώτη Τριανταφύλλου, επιστρέφει με μια νουβέλα,
που φανερώνει την επιστροφή της στην φόρμα των πρώτων κλασικών έργων
της, σαν το «Άλφαμπετ σίτυ» κ το «Σάββατο βράδυ, στην άκρη της πόλης».
Οι ήρωες της έχουν βγει για μια ακόμη φορά από τις ταινίες του Ρόμπερτ
Άλτμαν, κινούνται με άνεση στο περιθώριο της δεκαετίας του 70, γυρίζουν
την πλάτη στην Αμερική των Ρήγκαν, Μπους, κουβαλάνε το αίσθημα του
δρόμου του Κέρουακ και τον ανθρωπισμό των χαρακτήρων του Κάρβερ,
βουτηγμένοι σε μια Μπουκοφσκική απαρέγκλιτη χαρά για τη ζωή, με τους
δικούς τους όρους.
Ένας νέος/νέα, Ο Σαλ, μια γυναίκα παγιδευμένη σε ανδρικό σώμα, παίρνει την απόφαση, μετά από χρόνια αναβολών, να προχωρήσει σε εγχείρησή αλλαγής φύλου. Από το Μεκάνικ Φαλς (Μηχανικοί καταρράκτες) του Μέιν, θα αναχωρήσει με τα λιγοστά υπάρχοντα του και το αμάξι του, σε ένα ταξίδι αποχαιρετισμού στο παρελθόν. Τηλέφωνα αναπάντητα στον εραστή του, που αρνείται τη νέα ιδιότητα που θα θελήσει, αποδεικνύοντας οτι ακόμη και στους ομοφυλόφιλους, υποβόσκει ρατσισμός, έναντι σε όσους αποφασίζουν την αλλαγή φύλου.
Στο δρόμο του θα συναντήσει έναν ανάπηρο πολέμου, τον πρώην σμηνίτη , Μπραντ, που έχει χάσει το πόδι του στο Αφγανιστάν. Θα τον πάρει μαζί του, για παρέα, αν και δεν το θέλει, απλά ο Σαλ, ακόμη δεν έχει μάθει να λέει όχι και ο Μπραντ, είναι κοντά του, για την παρέα, μέχρι το Μεξικό. Ήρεμος, ήσυχος, μοναχικός, απλός, σαν μια ανάμνηση, μιας χαμένης παιδικότητας, που έφυγε μαζί με το χαμένο μέλος του, ψάχνει έναν έρωτα που απελάθηκε πίσω στο Μεξικό.
Η πρώτη αναμέτρηση με το παρελθόν θα γίνει όταν θα συναντήσει την αδελφή του, πάντα υποστηρικτική στον αδελφό, που θα γίνει αδελφή. Με τον άντρα της, έναν ακόμα κάτοικο των Μεσοδυτικών πολιτειών, που προσπαθεί να συμβιβαστεί με τις νέες εξελίξεις και απλά αποδέχεται τον Σαλ και ας μην καταλαβαίνει. Οι αναπολήσεις των αδελφών, για την παλιά ζωή, θα ενισχύσουν περισσότερο τον δεσμό τους, πριν τον αποχωρισμό. Ιστορίες για τον γάμο του Σαλ, τα εφηβικά τους χρόνια, τα ρούχα που του δάνειζε η αδελφή του, θα απαλύνουν αλλά και θα στοιχειώσουν αυτή την επίσκεψη. Η επίσκεψη στην Θεία τους Λουίζ, θα έχει μια ακόμη σκηνή αποδόμησης, της οικογενειακής γαλήνης, καθώς η ίδια θα παραδεχτεί στον ανιψιό της, το ναυάγιο του γάμου της και την συμβατικότητα του, αμέσως μετά το πρώτο βράδυ. Στην αναχώρηση τους θα υπάρξει ένας νέος απρόσκλητος επιβάτης ο Θείος Ντον, που ξεκινά μια νέα ζωή, με ένα πορτοκαλί φουλάρι, τη διάθεση να δει το Γκραν Κάνυον και τη θάλασσα, μίας και πριν γίνει αγρότης, ήταν ναυτικός.
Η αμηχανία της παρέας που όλο αυξάνει, θα εξατμιστεί μπροστά στο μεγαλείο της φύσης και του Γκραν Κάνυον. Όσο προχωρά το ταξίδι, ο Σαλ, προχωρά σε αλλαγή της εμφάνισης του, με επιλογές πιο γυναικείες στο ντύσιμο, επιβεβαιώνοντας τις αποφάσεις του. Στο Ντένβερ όμως ο Σαλ, θα αντικρίσει την πρώην γυναίκα του και θα αντιμετωπίσει αλήθειες που απέφυγε, όχι πάντα ηθελημένα. Θα μάθει ότι είναι πατέρας, χωρίς να του επιτραπεί να αντικρίσει το παιδί του, αφού για την πρώην γυναίκα του Σκάυλαρ δεν έχει λήξει ποτέ η διεκδίκηση του Σαλ, από την νέα του φύση. Η «ανδροπαρέα» θα δει τον Ειρηνικό, με την τελευταία αποκάλυψη ότι ο Θείος Ντον ήταν ομοφυλόφιλος και οτι το Κάνσας έγινε η πατρίδα του, επειδή ήταν ο τόπος που αγαπούσε ο αγαπημένος του, που πνίγηκε σε ναυάγιο. Η αποδόμηση του Αμερικάνικου ονείρου. Ο ανδρισμός του Τζων Γουέιν και του Κλιντ Ίστγουντ, τεμαχίζεται με την χειρουργική ακρίβεια του χειρουργού΄αλλαγής φύλου, σε μικρά κομμάτια και πετάγεται στον σκουπιδοτενεκέ, της Αμερικάνικης παράδοσης, ηθικής και συμβατικότητας, όταν επικρατεί η ανάγκη να είναι ο καθένας ο εαυτός του και να αυτοπροσδιοριστεί.
Το τέλος αισιόδοξο, με τους ήρωες στο Μεξικό, τον Μπραντ, που παραδέχεται οτι έρωτας του ήταν μια τρανσεξουαλ που απελάθηκε, να συνυπάρχει με τον θείο σε μια αγροικία και την Σάλλυ, να ξεκινά μαζί τους μια νέα ζωή, γεμάτη φως από τον ήλιο του Μεξικού. Η Σωτη Τριανταφύλλου, αντιμετωπίζει το δικαίωμα της επιλογής στη διαφορετικότητα, μέσα από τρεις μικρές ιστορίες, που έχουν ως κοινό τόπο, την απώλεια του ματσο και του ανδρικού σεξισμού, για διαφορετικούς λόγους, με όχημα τον έρωτα, για το ίδιο φύλο, ανιδιοτελή και παθιασμένο, όσο και των ετεροφιλόφυλων. Χωρίς να γίνεται μελό, παρουσιάζει μια Αμερική που συνεχίζει, να τιμωρεί με το βλέμμα ή και σωματικά όπως τον Μπραντ, τον διαφορετικό, αλλά που δεν μπορεί να σταματήσει την ανθρώπινη επιθυμία, του καθενός να φτάσει στον προσωπικό του στόχο.
Βαθιά ανθρώπινη, συναισθηματική νουβέλα χωρίς φθηνούς εντυπωσιασμούς, αγγίζει ένα ευαίσθητο θέμα, μιας βαθιά συντηρητικής κοινωνίας, με πένα βουτηγμένη στο μελάνι του θάρρους. Η Τριανταφύλλου, ξανά σε φόρμα, απολαυστική, αιχμηρή και στοχευμένη.
Jon Schaffer the path I choose
Jon Schaffer- The path I choose...
Η εμφάνιση του Jon Schaffer, ιδρυτή των ICED EARTH ανάμεσα στο «οργισμένο» πλήθος που κατέλαβε
το Καπιτώλιο διαμαρτυρόμενο για την μη επανεκλογή ή εκλογική νοθεία κατά του Ντόναλντ
Τραμπ, άνοιξε για ακόμα μια φορά τους ασκους του Αιόλου. Ο ταλαντούχος κατά
γενική ομολογία μουσικός βρέθηκε στο στόχαστρο οπαδών και περιοδικών, για την
πολιτική του στάση, όχι όμως για τη μουσική του (για κάποια άλμπουμ θα έπρεπε).
Στο σύντομο κείμενο μου αναρωτιέμαι, αν πονάει περισσότερο η ειδωλοποίηση ενός μουσικού ή η αναγνώριση από όλους μας, ότι μουσική και πραγματική ζωή διαφέρουν. Αν διαφέρουν, γιατί η δουλειά του Schaffer είχε πάντα τα στοιχεία υπέρ της επανάστασης, της ανεξαρτησίας του Αμερικανικού Έθνους, ίχνη συνωμοσιολογίας και αγάπη για τα άκρα , πιθανόν ακόμα να πιστεύει ότι τα πάντα είναι μια σκευωρία ή ότι το δικαίωμα του να διαμαρτύρεται είναι ανάλογο των Αμερικανών που ξεσηκώθηκαν κατά των Άγγλων τον 18o αιώνα βλπ SONS OF LIBERTY project. Απόψεις που ειδικά τον 21ο αιώνα έχουν αποκτήσει ευρεία διάδοση χάρη στο ίντερνετ.
Είναι όμως οι απόψεις του, που πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ζει για αυτές και τις υπερασπίζεται εμπράκτως, λόγος να τον αποκηρύξουμε ως μουσικό? Είναι ο μουσικός που ορίζει το δημιούργημα ή αυτό αποτελεί μια οντότητα ανεξάρτητη, που μεγαλώνει στο χρόνο όσο και να ο μουσικός αλλάζει? Είναι το heavy metal πολιτικοποιημένη μουσική? Αν ναι, γιατί δεν αποδέχεται τη διαφορετικότητα του Schaffer αλλά θαυμάζει τον Tom Morello,ακτιβιστή, με τα πανάκριβα εισιτήρια συναυλιών? Το κατακριτέο (η άσκηση βίας) ακυρώνει και την μουσική του πορεία? Γιατί τόση έκπληξη για ένα μουσικό, που και μέσα από τα έργα του ,αλλά και από τις συνεντεύξεις του έχει δώσει το στίγμα του? Είναι κατακριτέος αυτός ή περισσότερο τα υπόλοιπα μέλη του σχήματος, που άρχισαν να αλλάζουν δημόσια γνώμη μετά την κατακραυγή της εισβολής? Έπρεπε οι BLIND GUARDIAN να καταδικάσουν τον Schaffer?Θα τους έδιωχνε οπαδούς? Ο δημιουργός καθορίζει το δημιούργημα ή αυτό παραμένει αλώβητο μετά την όποια αλλαγή πορείας ζωής του δημιουργού του?
Ο Varg Vikernes έχει μια ξεχωριστή θέση στην Black metal κοινότητα της Νορβηγίας, τόσο ως
εμπνευστής όσο και μουσικά. Η συμπεριφορά του όμως με το κάψιμο των εκκλησιών και τη δολοφονία του Euronymous τον έκανε παρία της σκηνής. Πόσες φορές δεν θα δούμε σε λίστες με τα καλύτερα black metal άλμπουμ , δικές του δουλειές, ως επιδραστικές στον ήχο και το ίδιο το ιδίωμα. Ακόμη και νεότερες δουλειές του χαιρετίζονται με ενδιαφέρον αν και ο δημιουργός τους παραμένει ένας καταδικασμένος δολοφόνος.
Ο Johnny Rotten, νυν Johnny Lydon στο Λος Άντζελες, ζει μια ζωή πολύ μακριά από την περσόνα του
επαναστάτη, με πολιτικές απόψεις που θα χαρακτηρίζονταν και ως συντηρητικές. Οι SEX PISTOLS πριν μερικά χρόνια πέρασαν και από τη χώρα μας, κάνοντας περιοδεία στα στάδια που κοροϊδεύαν. Θα πρέπει να πετάξουμε το “Never mind the bollocks” στα σκουπίδια, επειδή ο δημιουργός του, αποφάσισε να ζήσει μια καλύτερη ζωή, με τα κέρδη που εμείς του προσφέραμε και να αλλάξει εν καιρώ πολιτικές απόψεις? To ωραιότερο ο Lyndon φωτογραφήθηκε με μπλουζάκι Τραμπ και τον ψήφισε το 2020 , όπως ανέφερε σε συνέντευξη του, χαρακτηρίζοντας τον Binden και την Χίλαρι ως σοσιαλιστή της σαμπάνιας…είπατε κάτι?
Ο Michael Sweet ψήφισε Τραμπ και λοιδορήθηκε από πολλούς οπαδούς στην ίδια του του τη σελίδα. Ένας μουσικός χαμηλών τόνων, που ζητά από όσους συνδιαλέγεται μετριοπάθεια.
Με ποιο δικαίωμα, θα επιβάλλει ο οπαδός, καθαρά φασιστικά στον μουσικό την άποψη του για τη ζωή εκτός μουσικής. Όταν ο μουσικός δεν κάνει κήρυγμα και δεν είναι η μουσική του στρατευμένη πολίτικά, πώς μπορεί ο οπαδός να του απαγορέψει το δικαίωμα να έχει άποψη και προσωπική ζωή?
O Justin Sullivan (NEW MODEL ARMY) είναι εναντίον του BREXIT, όπως και οι CRIPPLED
BLACK PHOENIX, έχοντας δηλώσει σε συνέντευξη σε εμένα «Καλύτερα σε μια κακή ΕΕ, παρά εκτός, στο έλεος του Εθνικισμού, όπως σε εσάς η Χ.Α». Ο «επαναστάτης» οπαδός των ΝΜΑ και ο «ψαγμένος των CBP , τί θα κάνουν, θα τους αποκηρύξουν και μουσικά γιατί διαφωνούν με την ΕΕ? Ειδικά τους ΝΜΑ από τα πιο πολιτικοποιημένα σχήματα, δύσκολα θα τους βρεις ψεγάδια σε συμπεριφορά και τοποθέτηση και ανακολουθίες. Μπορούμε λοιπόν επειδή διαφωνούμε να τους «κράξουμε»?
Θυμάστε ίσως τον τραγουδιστή των LOST PROPHETS, που καταδικάστηκε
για παιδεραστία και κακοποίηση βρέφους. Οι υπόλοιποι συνεργάτες, διέλυσαν το
σχήμα, με σκοπό να μην ξανακουστεί τραγούδι που είχε τραγουδήσει. Ίδια
περίπτωση, θα μου πείτε? Όχι, αλλά εδώ σε μια πράξη που αποτελεί κοινά αποδεκτά
κακό, όλοι συμφωνούν. Αντίστοιχα ο πρώην ντράμερ των JUDAS PRIEST Dave Holland μπήκε στα μαύρα κιτάπια της ιστορίας, μαζί με
τον Karl Logan (MANOWAR)
αλλά κανείς δεν στράφηκε εναντίον του, ή
εναντίον της μουσικής που μας έδωσε.
Έχουμε λοιπόν το φαινόμενο ενός μουσικού, που έχει ξεκάθαρα
δηλώσει τα πιστεύω του. Που είναι οπαδός θεωριών συνωμοσίας. Πόσοι από εσάς δεν
θεωρείτε συνωμοσία τον κορωνοίό και το εμβόλιο και τα μέτρα, υποταγή στη νέα
τάξη πραγμάτων? Πόσοι από όσους ήσασταν στο Ρόδον εκείνα τα τρία βράδια, δεν
ψηφίσατε στις εκλογές των επόμενων ετών πολιτικούς
που σας έκαναν να τραπείτε, δεν πήρατε μέρος σε διαδηλώσεις και εκφάνσεις βίας.
Δεν είμαστε δημόσια πρόσωπα ,θα πείτε. Συμφωνώ και εδώ είναι ίσως το μεγάλο
πρόβλημα ειδικά της metal μουσικής. Ηρωοποίηση
των μουσικών και δαιμονοποίηση στο πρώτο σφάλμα, μεγάλο ή μικρό, λάθος ή σωστό
ας το κρίνει ο καθένας με τα δικά του μέτρα και σταθμά. Ας αφήσουμε όμως τη
μουσική να μιλά για συναισθήματα και στιγμές και μην εμπλέκουμε τον δημιουργό, με
το δημιούργημα εις τον αιώνα τον άπαντα. Ας θυμηθώ σχόλια, για τον Barlow όταν έφυγε να πάει
στην αστυνομία (μπάτσος, γουρούνι) και άλλα ωραία. Προφανώς θα του πλήρωναν όσοι
σχολίαζαν τους λογαριασμούς. Προσωπικά δεν είμαι φίλος της μουσικής των ICED EARTH, αλλά σέβομαι την
απήχηση τους. Επίσης σέβομαι το δικαίωμα του καθενός μας να εκφράζει την άποψη
του. Αν ο Schaffer δεν έμπαινε στο
Καπιτώλιο, σεβαστή ή διαμαρτυρία του. Από τη στιγμή που παραβίασε το νόμο του
κράτους του, υπάρχουν άλλοι αρμόδιοι να τον κρίνουν. Εμείς ας «κρίνουμε» την
μουσική του, γιατί χρόνια μετά, δεν θα έχει μείνει τίποτα άλλο πίσω….όταν τα
είδωλα, που εμείς τυφλά στήσαμε, θα έχουν χαθεί, θα υπάρχουν μόνο τα τραγούδια
τους.
Orianthi -"O"
Orianthi -"O"
Moby- Porcelain: Μια αυτοβιογραφία (Ροπή)
Moby- Porcelain: Μια αυτοβιογραφία (Ροπή) Οι μ...
Δημοφιλή/ Popular
-
Cody Jinks "The wanting" In the true outlaw country tradition. Cody blends rock and country along with h...
-
Caleb Johnson- "Mountain mojo Vol1' What if Glen Hughes was a Southerner from Appalachian Mountains, then he ll probably woul...
-
Tony Joe White- 'Smoke from the chimney" Blues meets classic rock in the kind of laid back albums you enjoy on a hot summer night...
-
Song of the week Fundracar - Ομόνοια | Omonoia Subscribe : https://www.youtube.com/c/FUNDRACAR Follow Fundracar : ► Official Website...
-
TRAGIK- "Ultima radio" (Rock Company) Modern hard rock with a dark twist. Imagine the early years BON JOVI with some low tuned gui...