Great Ad-"Deep Down Death"

 

Great Ad-"Deep Down Death"



Sweden really retro rock from the 70s and not another BLUES PILLS, cause i know what you think of. GREAT AD are far  70s and more into the psychedelic side of music. From the hard rock opener ``Got the fire" to the instrumental with obvious influences by bands like THE SHADOWS "Borne,Andy, Mountain" to the more bluesy, abstract "You ll never believe' everyone is here mostly from the San Francisco scene. Joplin,Santana, JEFFERSON AIRPLANE but also BLUE CHEER, AMBOY DUKES, MOUNTAIN, jamming at the beautiful instrumentals of the album or building the climax in edge hard rock songs. The album is 37 minutes in length and has a number of songs that the instrumentals (who are easily could be among the best moments of the album) are adding extra depth. GREAT AD are not another revivalist band, they are the real deal. GREAD AD Are stuck in the crack of time and their music  aims straight to the heart and the stoned mind. "Fast love" is like MOTORHEAD would jam with BLACK SABBATH leaving vocals out of the picture. 
 

 
 
The album is raw, proto metal, vintage rock with enough dirt like they have just finished the Paris Dakar race on camels. Whiskey soaked  vocals that are equally occult and retro are spicing the songs, that have the folk/melodic feeling of LED ZEPPELIN filtered through the BLACK SABBATH distortion, all together praising the American proto metal scene.The band recorded and released two private press singles in 1975 and 1976 respectively. Both were done in micro pressings of 100 copies each making them very rare and sought after. We follow the band from their first incarnation as a killer heavy power trio and then expanding into a massive 5-piece powerhouse and until the military draft put an end to their teenage hard rock dreams. So this is a reissue worth every penny and every minute of your time.

7

Song of the week Midnight Oil - Rising Seas (Official Video)

 Song of the week

Midnight Oil - Rising Seas (Official Video)


 Midnight Oil – Rising Seas (Official Video) ‘Rising Seas’ Available Now: https://MidnightOil.lnk.to/RisingSeas

Χάβιερ Θέρκας- «Ο απατεώνας» (Πατάκης)

Χάβιερ Θέρκας- «Ο απατεώνας» (Πατάκης)



Ένα μυθιστόρημα, αυτοβιογραφία του Ενρίκ Μάρκος. Ενός Ισπανού αντιστασιακού, αντιφασίστα, με δράση που θυμίζει αυτή των δικών μας εκατοντάδων χιλιάδων «αντιστασιακών». Σχεδόν ανύπαρκτη, αλλά με τον ήρωα, πραγματική προσωπικότητα, να εκμεταλλεύεται , συγκυρίες και καταστάσεις, (), για να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του. Ο Ενρίκ Μάρκος, διογκώνει την πραγματικότητα, για να χωρέσει τις μισές αλήθειες του. Βρίσκεται να πολεμά ηρωικά στον Ισπανικό εμφύλιο, να γνωρίζεται με τις προσωπικότητες του αναρχικού χώρου. Βρίσκεται φυγάς, να οδεύει ως εξόριστος στην Ναζιστική Γερμανία και να φυλακίζεται για αντικαθεστωτική /αντιναζιστική δράση και τελικά να περνά και από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Γυρνώντας στην Ισπανία, ως γνήσιος Ισπανός , Καταλανός αναρχικός «ζει» σε καθεστώς ημιπαρανομίας στα χρόνια του Φράνκο και τον «υπονομεύει». Με την έλευση της Δημοκρατίας, αναλαμβάνει ηγετικές θέσεις πρώτα στους Ισπανούς Αναρχικούς στη συνέχεια στα συνδικάτα, στην Οργάνωση επιζώντων των εκτοπισθέντων σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και στον Σύλλογο για την Δημόσια παιδεία. Σε κάθε έκφανση των δραστηριοτήτων του επικαλείται το αντιστασιακό παρελθόν του, ώσπου αυτό αποκαλύπτεται, αλλιώτικο, μικρότερο σε διαστάσεις από όσα δήλωνε έως και ανύπαρκτο.



Αυτή την αληθινή προσωπικότητα που έφτασε να μιλήσει στην Ισπανική βουλή, μέσα σε θύελλα χειροκροτημάτων, αναλαμβάνει να διαιωνίσει ο Θέρκας, με μια αντιστοιχία τουλάχιστον έξυπνη. Ιδαλγός όσων δεν τον άφησε η πραγματική ζωή του να ζήσει όπως ο Δον Κιχώτης ή απλά υπερφίαλος απατεώνας. Χαρισματικός απατεώνας και παθολογικός ψεύτης ή ένας άνθρωπος που επιζητούσε την δόξα και απλώς εκμεταλλεύτηκε την ανάγκη του κόσμου για ήρωες, μεγαλοποιώντας αλλά ελάχιστα παραποιώντας την αλήθεια.
Ένα βιβλίο, βιογραφία αλλά και φιλοσοφική πραγματεία, γύρω από την ανάγκη της αυτοπραγμάτωσης, του ανεπίτευκτου ονείρου, του κυνηγιού του τέλειου. Η υπεραξία της φήμης σε ένα κόσμο που ζει για τα μίντια, μέσα από την ιστορία ενός απλού ανθρώπου, που «ξεγέλασε» με την συνενοχή τους, αν θέλετε αλλά σίγουρα με την σιωπή τους, ένα ολόκληρο έθνος. Ο ίδιος δεν μετανιώνει ουσιαστικά, ακόμη και όταν αποδομείται. Ζητά από τον «βιογράφο» του να του αφήσει κάτι…κάτι να κρατηθεί.


Γλυκόπικρο, σε ταλανίζει ανάμεσα στην πλήρη απέχθεια και την συμπάθεια για έναν ήρωα ταινιών του Ντε Σίκα, που απολαμβάνει την πλαστοπροσωπία, όσο μπορεί, όπως μπορεί, ελπίζοντας να μην τελειώσει το όνειρο… Όταν έρθει η ώρα της αποκάλυψης, χαμογελά σαν τον Φερναντέλ και γαντζώνεται στα ψήγματα αλήθειας, μιας εικονικής ζωής ,που δημιούργησε και εν τέλει, καταβρόχθισε την πραγματική του, σε προσωπικό και δημόσιο επίπεδο, με το ψέμα και την ασάφεια κύρια όπλα, ενός κλασικού «επαναστάτη» των σαλονιών. Βιβλίο που αξίζει να διαβαστεί ειδικά στην Ελλάδα, που όλοι πάντα σε κάθε ιστορική περίοδο έκαναν αντίσταση.

Ο Θέρκας θέτει ερωτήματα ,όχι μόνο για τον πλαστογράφο, αλλά και τα εκούσια και ακούσια θύματα του και την διάθεση μας να πιστέψουμε σε ιππότες και δράκους, για να ξεπλύνουμε ομαδικά, τα χρόνια λήθης και συνενοχής. Απολαυστικά άμεσο και ιδιοφυώς αποδομητικό, στην εποχή των μίντια, των θρύλων και του «λευκού» ψέματος.

Διαβάζεται με συνοδεία το Scenes from a memory των Dream Theater

DANG!!!- "Sociopathfinder"

DANG!!!- "Sociopathfinder"



What an album, what a debut !!! From the 70s blues propelled intro "Preludium desperado" to "Long gone misery" , DEEP PURPLE, URIAH HEEP and 60s psychedelia join forces to create an amalgam of delightful music. Much more innovators than revivalists, Norwegian musical collective of DANG!!! they use the essence of classic 70s hard rock and 60s psychedelia, along with some surf and pop elements to create immensely dynamic music. Norwegian rockers DANG!!! is a seven-headed monster on a mission to create a new world post-pandemic rock n roll order with their debut album “Socipathfinder” The band is formed around the core duo of Arne Thelin (ex Lust-O-Rama) and Stig Amundsen (ex Gluecifer) and.feat. members from Kvelertak, Mork, Giuda, The Cynics, and ex-members from, Motorpsycho, Nashville Pussy and more.
 
 The  good vibrations of the music are all over the place ,as are the references to 60s TV show music themes. Imagine FUZZTONES, CRAMPS and HELLACOPTERS jamming at the same room with MK II DEEP PURPLE and yet i'm not sure if i can describe in its entity the result. So I'm closing this small presentation just saying that DANG!!! nail it from the first time and the result is a diverse, full of sonic surprises album.
 
8,5

 

Joanna Connor- "4801 South Indiana Avenue"

 Joanna Connor- "4801 South Indiana Avenue"



Sometimes you need Joe Bonamassa to get in touch with an artist like Joanna Connor. Her "4801 South Indiana Avenue" is a great Chicago blues album and her 14th. Bonamassa produced the album and more. From the opener "Destination" with Jimmy Hall, the honky tonk piano and the venomous blues /slide guitar are ever present. "Come back home" is a traditional blues boogie that drags listeners to its rhythm with the slide guitar driving the joint  crazy. "Bad news" is in the classic form of the slow ,painful twelve bars blues with some great guitar and even more soulful vocals, reminiscent of George Benson."I feel so good" is a great boogie song, in the Bo Diddley vein.'For the love of a man" is a great Chicago blues, with thrilling guitar, horns and some breathtaking performance."Please help" is a twelve bar barnstormer, ready to set the joint on fire. 
 

 
 
"4801 South Indiana Avenue" is a soulful, blues album, filled with originals, that is based on the tradition, the fire in Connors heart and her great ability to raise hell with her guitar/slide guitar  playing and voice. For those who are stuck at the details, Bonamassa takes part in "Part time love'  and "In my time" a slow, blues/rap composition, with a hypnotic beta/background making this great blues album even better. An album for purists and more, polishing the old blues sound making them shine again.
 
 
8




Santana-"Blessings and miracles"

 

Santana-"Blessings and miracles"



The return with another album full of famous collaborators and also of inspiration. Carlos Santana has nothing to prove to anyone. He likes his spiritual,new age approach to music ,blended with Latin and rock overtones, groovy and smooth "Break" with Ally Brooke, old timer with deep emotions "Whiter shade of pale" with Steve Wintwood, modern, rap and beat "She's fire" a modern  Mexican FM approach. He brings the man who saves other musicians and we speak about Chris Stapleton who resurrected METALLICA, Tom Morello and his collaboration with Santana will be discussed and the soul of the song, the emotion burden and his vol=cal delivery make  the "Joy" one of the most successful songs Santana ever released in collaboration with another artist. 
 
But Santana is also a man of his time and he has political views, opinions and says it openly and loud. "America for sale" with Kirk Hammet (METALLICA) and Mark Osequeda (DEATH ANGEL) is an a example what happens when Carlos gets angry, a masterpiece of aggression full of riffs that METALLICA would kill to have (probably the collaboration on Cindy Blackmans album ignite this one). A modern funk rock song with Corey Glover ``Peace power" is another example of how Santant speaks for the minorities and stays on the forefront of music, with some great 70s, wah wah guitar work.



 
At “Song for Cindy”, Santana pays his guitar tribute to his current spouse, the jazz drummer and percussionist Cindy Blackman. He shows his love to Jazz  at “Angel Choir/All Together”. a song with special guests the former Mahavishnu Orchestra member Gayle Moran Corea, and  recently deceased piano jazz legend Chick Corea.While the family participation (Blackman, Santana son Salvador Santana-vocals and keyboards , ) continues with “Breathing Underwater,” which features Santana’s daughter Stella Santana as vocalist and songwriter, an ethereal, easy listening pop song. Soul, funk, reggae, rock are all here in a mix that smooths the soul and shakes the booty. Listen to the funky, guitar driven `Mother yes' and get a grip on good music, still mind blowing from a man who seems never tired to put the groove back in its place in rock music.
 
So the recipe may be the same, Rob Thomas is once again here at the excellent but the inspiration takes the album to the next level as Santana is charged with positivity and social awareness and delivers it with groove, power and some excellent guitar work as always. A reborn artist, who knows? He is definitely on fire and positively charged, a man blessed who creates miracles with his guitar work and the choices he makes regarding his music collaborators.

8

"Μπίλλυ Μπάντ, Ναύτης"-Χέρμαν Μέλβιλ (Αντίποδες)

 

"Μπίλλυ Μπάντ, Ναύτης"-Χέρμαν Μέλβιλ  (Αντίποδες)

 

Ο όρος ναυτική περιπέτεια αδικεί το βιβλίο. Με τον ίδιο τρόπο που το αδικεί το οπισθόφυλλο με τις αναφορές του στη μάχη του καλού με το κακό, για την αθωότητα και την αδικία αλλά και τα περί στοχασμών για την ελευθερία, την εξουσία, την πολιτική και τη δικαιοσύνη, την αποδοχή και την αντίσταση. Στα χρόνια  της Γαλλική επανάστασης στρατολογείται, εν μέρει οικειοθελώς από ένα εμπορικό πλοίο σε ένα πολεμικό του Βρετανικού ναυτικού , ο Μπίλι Μπάντ. Ένας νεαρός ναύτης, ιδιαίτερα όμορφος και λαμπερός ως εμφάνιση αλλά και ως χαρακτήρας, με αποτέλεσμα να του δοθεί το προσωνύμιο "ο ωραίος ναύτης". 

 

 



Προσωνύμιο, που εξηγεί αναλυτικά ο Μέλβιλ, μιας και αποτελεί εν μέρει τον Σταυρό και εν μέρει το φωτοστέφανο του νεαρού ναύτη. Η ζωή στα Βρετανικά πολεμικά, συνέχεια της ζωής στην Μεγάλη Βρετανία, των ταξικών διαχωρισμών, των συνεχόμενων πολέμων και της επιβολής της εξουσίας με τη βοήθεια των μεσαίων και κατωτέρων αξιωματικών και υπαξιωματικών, περιγράφεται από τον Μέλβιλ, με γλαφυρότητα. Εστιάζεται δε στον οπλονόμο Τάγκαρντ και τις πρακτικές που εφαρμόζει για να κρατά το πλοίο σε τάξη, ενώ έχουν ξεσπάσει κρούσματα απειθαρχίας στο Βασιλικό ναυτικό με την ανταρσία του Νόουρ γνωστή και ως "η Μεγάλη Ανταρσία". Η κεφαλή του πλοίου ο καπετάνιος Βίερ είναι μια εξευγενισμένη μορφή, τυραννισμένη από τις προσωπικές αναζητήσεις και την ισορροπία με τις απαιτήσεις της θέσης εξουσίας που έχει σε εμπόλεμο περιβάλλον.

 

Σε αυτό το πλοίο και με μια περιγραφή γλωσσικά πλούσια με τον βερμπαλισμό των συγγραφέων του 19ου αιώνα ο Μέλβιλ, εισάγει τον καταλύτη που ακούει στο όνομα Μπίλι Μπαντ. Η έννοια της ναυτικής περιπέτειας δεν έχει καμία θέση στο συγκεκριμένο βιβλίο. Δεν υπάρχειπουθενά το στοιχείο της έκπληξης, του δόλου, αλλά αντίθετα μια ηθογραφική ανάλυση τουΜπαντ και του προσωνυμίου του, σε αντίστιξη με την καταγωγή και ιστορία του οπλονόμουπου συνθέτουν περισσότερο τη ζωή στο μικρόκοσμο του πολεμικού πλοίο, παρά ένα καμβά για μια περιπέτεια θαλασσινής υφής και προβληματισμών εσωτερικού χαρακτήρα.

 

Ο Μέλβιλ, γνωστής των χαρακτήρων, υπονοεί, αφήνει να αιωρούνται λόγοι, ενδείξεις και υπόνοιες που καθορίζουν την σχέση του οπλονόμου με τον νεαρό ναύτη. Η δημοφιλία του δεύτερου έρχεται σε σύγκρουση με την αυστηρότητα του πρώτου, ενώ ο υποβόσκων φθόνος του οπλονόμου, οδηγεί νομοτελειακά στη ρήξη με τον Μπαντ. Η χριστιανική ομορφιά του, η ηθική του, ανεπηρέαστος από σχέσεις και φθορά, με τη μορφή ενός αρχαίου θεού, άδολος και μολαταύτα απαίδευτος στη ζωή πλοίο, προσθέτει στον Ωραίο ναύτη, χαρακτηριστικά που αγγίζουν τα όρια της αγιοποίησης. Ένας χαρακτήρας ανθρώπινος, αλλά άμεμπτος, δίχως υστεροβουλίες. Από την άλλη πλευρά ο σκληραγωγημένος οπλονόμος και η ομάδα του, αποτελούν τον ρεαλιστικό περίγυρο μιας βίαιης. εποχής επαναστάσεων και αλλαγών, με τον ίδιο να αποτελεί το σίδηρό χέρι του νόμου και της πειθαρχίας. Ο στωικός καπετάνιος θα ενημερωθεί για μια πιθανή εξέγερση και θα φέρει σε αντιπαράθεση το όργανο της εξουσίας με τον ανίδεο, αλλά εξίσου ανέμελο και ηθικά ξεχωριστό Μπαντ. Σε μια στιγμιαία ανατροπή, ο Μπαντ θα ξεσπάσει ενάντια στοάδικο των κατηγοριών και θα οδηγηθεί στο εδώλιο, κατηγορούμενος πλέον για φόνο. Το τυχαίο των περιστάσεων, η βαρύτητα του περιρρέοντος κλίματος , ο φόβος μιας εξέγερσηςθα οδηγήσουν σε δίκη ,ένα έκτακτο ναυτοδικείο που θα αποδώσει την αναγκαία δικαιοσύνη, χωρίς ποτέ να εμβαθύνει στα αίτια, αλλά απλά παραμένοντας στα γεγονότα. Ο ίδιος ο καπετάνιος, όσο και οι συμμετέχοντες ναυτοδίκες θα αντιμετωπίσουν ένα κατηγορούμενο με μια πρωτοχριστιανική αγνότητα και στωικότητα. Το τέλος προδιαγεγραμμένο, θα βαρύνει ακόμη περισσότερο τον καπετάνιο και θα δώσει μια άλλη διάσταση στην ηθική της εφαρμογής των νόμων. 


Βαθιά ανθρώπινος ο Μέλβιλ, θα συνεχίσει να αναπαράγει τις αρχέγονες συγκρούσεις αναμεσά στον ιδιοτελή υπαξιωματικό και τον ανιδιοτελή ναύτη. Θα αφήσει την υφέρπουσα ζήλεια, τον φθόνο να απλωθούν στο βιβλίο ως ενδείξεις αλλά ποτέ ως αποδείξεις και θα αποδώσει την δικαιοσύνη για τον Μπαντ, μέσα από τη στάση των δικαστών και του πληρώματος που αναγνωρίζουν ή στην περίπτωση του πληρώματος αποδέχονται την ανάγκη τιμωρίας βάσει των νόμων αλλά ταυτόχρονα την ουσιαστική αθωότητα του κατηγορούμενου, πέρα από τους ανθρώπινους νόμους. Ζήλεια, φθόνος, μισαλλοδοξία ,ανθρώπινη κακία ή πραγματική σύγκρουση με την εξουσία, όλα περιγράφονται μέσα από την ψυχολογία των κεντρικών ηρώων, με αναφορές στο παρελθόν τους, παντελή έλλειψη δράσης και με την πένα του Μέλβιλ, να ζωγραφίζει τους κεντρικούς χαρακτήρες με τα χρώματα της βρετανικής σημαίας, λευκό για τον Μπαντ,Μπλε για τους αξιωματικούς και κόκκινο για την απόδοση της τιμωρίας σε ένα κόσμο που η δικαιοσύνη έρχεται μέσα από το σχοινί της αγχόνης αλλά και το βόλι στην επόμενη ναυμαχία.

 

 Παλιομοδίτικο, βιβλίο χαρακτήρων, 19ος αιώνας γαρ, κουράζει με την ανάλυση και τον τρόπο που τους προσεγγίζει ο Μέλβιλ, αλλά από την άλλη συναρπάζει με την γεμάτη πλούτο εσωτερική περιγραφή των πρωταγωνιστών σε αντίθεση με τον κινηματογραφικό, λιτό τρόπο γραφής του σήμερα. Ένα βιβλίο, σκέψης και παρατήρησης που θα σε ταυτίσει με ηθικές αξίες και ερωτήματα και λιγότερο με χαρακτήρες, αφού πολλά περισσότερα υπονοούνται και ελάχιστα αποκαλύπτονται σε μια ιστορία με προδιαγεγραμμένο τέλος. Η δυναμική του βιβλίου είναι ανοδική , αύξουσα και τα πιο ενδιαφέροντα θέματα στην εποχή που η επιστήμη αντικαθιστά τη δεισιδαιμονία έρχονται μετά το θάνατο του Μπαντ , στα τελευταία κεφάλαια, εκεί που η πραγματικότητα συναντά το μεταφυσικό και η επιστημονική ορθολογικότητα, το βέβαιο του θανάτου. Μικρό σε μέγεθος, μεγάλο σε ιδέες,

Μια νουβέλα, που θα ζητήσει οχι μόνο το χρόνο σας αλλά και την προσοχή σας. Ανάλογα δε με την αγάπη σας στα πρωτοχριστιανικά ιδεώδη, θα αγαπήσετε ή θα μισήσετε τον «Ωραίο ναύτη», που η λάμψη του απλώνεται σε κάθε σελίδα του βιβλίου.

 

 



Moby- Porcelain: Μια αυτοβιογραφία (Ροπή)

  Moby- Porcelain: Μια αυτοβιογραφία (Ροπή) Οι μ...

Δημοφιλή/ Popular