Levara- "Levara"

 

Levara- "Levara"




Modern radio friendly rock with some great pop overtones. This power trio has the brilliance of father Lukather but his son (the bands guitarist) along with his partners in crime don't get caught in the family name trap. Instead they choose a more fresh and innovative way, playing music that owes more to bands like MUSE,STYX and Supergrass than TOTO, BOSTON and Giant. 
 
 

They deliver powerful melodic songs that ask for more airplay, "Automatic", "Heaven knows" are  soundtrack to the awful teenage NETFLIX series and bring smiles to those of us who were thinking as modern AOR/FM rock a lost cause.'On for the night" is a small masterpiece of melodic rock alignment with pop sensibility. NOISEWORKS, INXS, CHOIRBOYS, GLASS TIGER and even SNOW PATROL at "Chameleon" all these unidentified, unregistered bands comes to mind along IT BITES, Kim Mitchell and trust your instinct, LEVARA are a song away of breaking big, even bigger than TOTO at the Spotify generation.
 
 
7

BUCKCHERRY-"Hellbound"

 

BUCKCHERRY-"Hellbound"


 


If you are into sleaze hard rock, BUCKCHERRY are bringing the spirit of Sunset strip back in action and keep it alive with alcohol,swagger and big, razor sharp riffs. From The opener "54321" the countdown has begun."So hot' is another party anthem "Hellbound" is the ACDC song they don't know they have written and the album for the first part is a sequence of well balanced direct and uppercuts that leave the listener dazzled and literally destroyed by the sheer rock n roll power of this album. 



 
 
A little later on BUCKCHERRY present their more sensitive side at songs like "Wasting no more time"  and "The way"but closing with a song like "barricades' says only one thing, rock n roll is alive and out in the streets and BUCKCHERRY are among those responsible for that. Great album from an underrated band.
 
 
8



Song of the week Cruzados "She's Automatic"

Song of the week


Cruzados "She's Automatic"

She's Automatic" is the title track off the new 2021 Cruzados album "She's Automatic". Lineup features original co-founding member Tony Marsico (bass), Ron Young (vocals), Loren Molinare (guitar), Mark Tremalgia (guitar), and Rob Klonel (drums). Directed by Josh Dragotta. 

 To purchase the Cruzados' new "She's Automatic" album visit the PRE-SALE link for the vinyl LP and CD here: https://cruzadosband.com/merchandise 

For full LP downloads go to: https://cruzadosband.bandcamp.com/rel... 

Like us on Facebook: https://www.facebook.com/The-Cruzados...

Philip Kerr – Μοιραία Πράγα (κέδρος)

 

Philip Kerr – Μοιραία Πράγα (κέδρος)

Γερμανία 1942, ο πόλεμος είναι σε κρίσιμο σημείο, αλλά για τον αστυνομικό  επιθεωρητή Μπέρνι  Γκούντερ, η τελική νίκη δεν έχει καμία σημασία μπροστά στη προσπάθεια του να συμβιώσει με τις τύψεις του για τη συμμετοχή του στις εκκαθαρίσεις των Εβραίων στη Ρωσία.

Κριτικός απέναντι στο καθεστώς αλλά και στον ίδιο τον εαυτό του, επιζεί σε ένα Βερολίνο, που ακροβατεί ανάμεσα στον αντισημιτικό φανατισμό, την ιδεοληψία του  χιλιόχρονου Τρίτου Ράιχ, τα υποκατάστατα μπίρας, καφέ, τα δελτία τροφίμων και τα νυχτερινά μαγαζιά γεμάτα με τους ξένους διπλωμάτες και  στελέχη του κόμματος. Η αστυνομική δουλειά δεν σταματά ποτέ και ο συστηματικός Γκούντερ, θα βρεθεί να προσπαθεί να διαλευκάνει τον φόνο ενός άνδρα, που ο ίδιος γνωρίζει οτι έχει σχέση με την νέα ερωμένη του, που δουλεύει σε ένα από τα φημισμένα γερμανικά νάιτ κλαμπ. Καθήκον και συναίσθημα θα αναμιχθούν και θα συγκρουστούν, με τον έρωτα να νικά.

Η μοίρα παίζει άσχημα παιχνίδια και μια πρόσκληση του Χάινριχ, Προστάτη του Ράιχ στην Πράγα προς τον Γκούντερ, για ένα Σαββατοκύριακο στην εξοχική του κατοικία, θα αποδειχτεί μοιραία. Σύντροφος του στο ταξίδι θα είναι η ερωμένη του του Αριάνε, που όμως θα παραμείνει στο ξενοδοχείο στην Πράγα.


 

Η συνάντηση με τον ισχυρό άνδρα των SS, θα είναι όπως πάντα μια άσκηση εκφοβισμού, ένα παιχνίδι με το θηρίο, στο οποίο ο ανεξάρτητος χαρακτήρας του Μπέρνι, θα του φέρει μόνο προβλήματα. Ο διορισμός του εν αγνοία του και χωρίς δυνατότητες επιλογής ως σωματοφύλακα του Χάινριχ, θα τον οδηγήσει σε ένα αδιέξοδο για την επαγγελματική του πορεία.

Η δολοφονία ενός νεαρού υπασπιστή του Χάινριχ, βετεράνου των επιχειρήσεων κατά των Εβραίων στη Ρωσία, το ίδιο βράδυ, θα δημιουργήσει ένα μυστήριο, που θα διαταχθεί να διαλευκάνει. Ο νεκρός και η προσωπική ιστορία του, θα αποτελέσουν το έναυσμα για μια σειρά ανακρίσεων και αποκαλύψεων ιστοριών πάθους, προδοσίας, δύναμης ανάμεσα στα υψηλόβαθμα στελέχη του Ράιχ, που ήταν καλεσμένοι το Σαββατοκύριακο στο εξοχικό του Χάιντριχ. Ο Γκούντερ, λειτουργώντας ως ερευνητής δίχως ενδοιασμούς, χωρίς στολή και με μόνο όπλο την άδεια του Χάιντριχ, θα ανακαλύψει τελικά πολύ περισσότερα από ένα απλό δολοφόνο. Η ιστορία θα τον αγγίξει στην προσωπική του ζωή, θα φτάσει ως τον φόνο στο του άνδρα στο Βερολίνο και θα δώσει τον ευκαιρία στον Κερρ, να υφάνει έναν ιστό αστυνομικού και κατασκοπικού μυθιστορήματος, που σε κρατά σε εγρήγορση αλλά και σου δίνει ένα τέλος ρεαλιστικό, με ανατροπές που είναι βγαλμένες από την ζωή, ενός διεφθαρμένου κράτους βίας στο απόγειο της δόξας των υπηρετών του.

Καλή πλοκή, λιτή γλώσσα, χωρίς ακροβατισμούς  και υπερβάσεις στο χτίσιμο της υπόθεσης και τις αποκαλύψεις, λειτουργεί ως ένα βιβλίο που θα απολαύσει ο λάτρης του αστυνομικού μυθιστορήματος αλλά και αυτός του ιστορικού. Ο έξυπνος συνδυασμός ιστορικών προσώπων και γεγονότων, με φανταστικές καταστάσεις, σε ισόποσες δόσεις αλήθειας και λογοτεχνικής δημιουργικότητας, χαρακτηρίζουν την πένα του Κερρ. Ανθρώπινες αδυναμίες και τύψεις, θα δώσουν ένα διαφορετικό βάθος στον ήρωα του, που δεν παύει να είναι ένας Γερμανός που έχει λερώσει τα χέρια του με αίμα αθώων αλλά και ένας άνθρωπος με συνείδηση (βασανισμένη). Κριτική άποψη για την ναζιστική Γερμανία, χωρίς προκαταλήψεις αλλά με μια πολύ ανθρώπινη προσέγγιση στην καθημερινότητα όσων έζησαν οχι κατ ανάγκη από επιλογή στη Γερμανία εκείνα τα χρόνια. Ένα αστυνομικό μυθιστόρημα, που ο δολοφόνος είναι ταυτόχρονα και ο τιμωρός, ανάλογα με τις περιστάσεις και ο κυνηγός γίνεται θήραμα, μέσα από πολύ ενδιαφέρουσες και καθόλου αν αληθοφανείς ανατροπές.

Συστήνεται ανεπιφύλακτα σε όσους αγαπάνε το καλό αστυνομικό μυθιστόρημα.

Διαβάζεται συνοδεία  Rory Gallagher, Stevie Ray Vaughan, John Cambell blues rock  γενικότερα.

The story of the TITANIC as told by its survivors – L. Beesley, A. Gracie, C. Lightoller H.Bride

 

"The story of the TITANIC as told by its survivors" – L. Beesley, A. Gracie, C. Lightoller H.Bride

Τιτανικός, η πιο συγκλονιστική τραγωδία του 20ου αιώνα, μέσα από τα μάτια των επιζώντων, επιβατών και μελών του πληρώματος.

14-15 Απριλίου 1912, η πιο διάσημη ναυτική τραγωδία λαμβάνει χώρα στον Βόρειο Ατλαντικό ωκεανό. Από τότε, η φαντασία των σκηνοθετών έχει μεγαλουργήσει με κορυφαίο τον Κάμερον και την ομώνυμη ταινία του. Σειρές και ταινίες έχουν εξαντλήσει το θέμα αυτό, αλλά τi πραγματικά έγινε εκείνη τη μοιραία νύχτα;

Για ένα φανατικό του αντικειμένου όπως εγώ,, αυτό το βιβλίο που ουσιαστικά αποτελεί συλλογή των αφηγήσεων/βιβλίων/δημοσιεύσεων δύο επιζώντων επιβατών και δύο μελών του πληρώματος, ανάμεσα τους ενός από τους ελάχιστους αξιωματικούς του πλοίου, του C. Lightoller, αποτελεί ένα βοήθημα ανεκτίμητης αξίας. Τα επιμέρους βιβλία, μαρτυρίες εμφανίστηκαν, σε πολύ σύντομο διάστημα από τη βύθιση του πλοίου.


 

Η περιγραφή του επιβάτη Beesley αποτελεί μιας πρώτης τάξεως εισαγωγή. Μεστός, χωρίς να καταφεύγει στη δραματοποίηση των γεγονότων, περιγράφει τα πάντα, από την ανεπαίσθητη σύγκρουση, μέχρι την είσοδό του στη βάρκα και την παρακολούθηση της βύθισης αλλά και την αναμονή έως ότου το Καρπάθια μαζέψει τους επιζώντες.

Στο δεύτερο κομμάτι της μαρτυρίας του επικεντρώνεται στην ανάγκη αλλαγής των κανόνων για τα σωστικά μέσα, τα σήματα κινδύνου και την επικοινωνία στα πλοία της εποχής, προσφέροντας προτάσεις, για να αποφευχθούν ναυάγια σαν του Τιτανικού. Ίσως σήμερα διαβάζεται ως παρωχημένο, αλλά για την εποχή του δείχνει μια θαυμαστή αντίληψη των αναγκών αλλαγής στη ναυσιπλοΐα, που επιβαλλόταν από τη ραγδαία εξέλιξη των επικοινωνιών και της τεχνολογίας.

Ο έτερος επιβάτης A. Gracie, μας δίνει όχι μόνο σημαντικά στοιχεία για όσους έμειναν στο πλοίο όπως αυτός και επέζησαν της βύθισης και της παραμονής αρχικά στη θάλασσα και μετά σε μια αναποδογυρισμένη λέμβο, αλλά και της νοοτροπίας των Αγγλοσαξώνων, της εποχής. Είναι πολύ ενδιαφέροντα τα σχόλιά του για τους επιβάτες άλλων θέσεων και εθνικοτήτων, ιδωμένα μέσα από το πρίσμα του σήμερα.

Στο δικό του τμήμα περιέχονται και οι αφηγήσεις μπροστά στην εξεταστική επιτροπή όλων των επιζώντων ανά σωσίβιο λέμβο, που αν και επαναλαμβάνουν τα ίδια γεγονότα και ίσως γίνονται κουραστικές, συνθέτουν μια συνολική εικόνα του ναυαγίου και της μοιραίας νύκτας και φέρνουν στο φως στοιχεία για τη συμπεριφορά των επιζώντων απέναντι σε όσους βρέθηκαν στη θάλασσα, που σοκάρουν.

Η μαρτυρία του αξιωματικού C. Lightoller είναι εξίσου ουσιαστική με αυτή του A. Gracie, αλλά περιέχει και τη βαρύτητα, του επαγγελματία ναυτικού και μάρτυρα των γεγονότων αλλά και πρωταγωνιστή στη διάσωση τόσων ανθρώπων.

Αντίστοιχα η μαρτυρία του H.Bride δεύτερου ασυρματιστή, έχει βαρύτητα, γιατί δείχνει την αυτοθυσία του πληρώματος αλλά και την αδυναμία των μέσων της εποχής να προλάβουν το μέγεθος του ατυχήματος. Το Καλιφόρνιαν που έπλεε κοντά δεν έλαβε ποτέ το σήμα κινδύνου. Ίσως γιατί ο μοναδικός ασυρματιστής είχε πέσει για ύπνο και ο αξιωματικός της γέφυρας αγνόησε τις ρουκέτες κινδύνου. Διαφορετικά δεν θα είχαν χαθεί 1500 άνθρωποι. Τραγικά στοιχεία που δείχνουν ότι οι κανόνες ασφαλείας όταν τηρούνται, είναι σωτήριοι, όπως και η ύπαρξη βαρδιών σε επίκαιρες θέσεις ευθύνης

Όσα τελικά μένουν από τη ανάγνωση του βιβλίου είναι ότι:

Αν το Καλιφόρνιαν είχε ασυρματιστή ξύπνιο θα είχε προστρέξει άμεσα στο σημείο του ατυχήματος και ίσως είχαμε αποφύγει τα χειρότερα.

Ο κόσμος συμπεριφέρθηκε κόσμια και προηγήθηκαν οι γυναίκες και τα παιδιά, ενώ ελάχιστοι άνδρες δοκίμασαν να μπουν λαθραία στις σωσίβιες λέμβους.

Δεν υπήρξε πανικός ακόμα και όταν οι σωσίβιες λέμβοι έφυγαν, αλλά αναμονή και η ορχήστρα που έπαιζε. Μοιρολατρία ή ψυχραιμία, κανείς δεν θα μάθει. Άλλοι καιροί, άλλα ήθη.

Ο Τιτανικός δεν έτρεχε όσο μπορούσε, αλλά σίγουρα το χτύπημα ήταν μοιραίο (Εδώ υπάρχουν κάποια άλλα βιβλία, που μιλούν για λάθη στην κατασκευή, στις συνδέσεις των μεταλλικών πλακών, που έκαναν το πλοίο, πιο ευάλωτο στα χτυπήματα και οδήγησαν στο εκτεταμένο άνοιγμα στα πλευρά του και στη βύθιση του).

Το πλήρωμα έκανε τα αδύνατα δυνατά να ανταποκριθεί, όντας πρώτη φορά στο πλοίο και με συσκευές που δεν γνώριζε πλήρως, γερανοί για το κατέβασμα των λέμβων κλπ.

Όταν ο Τιτανικός βυθίστηκε, δεν εξερράγη τίποτα, αλλά η μετακίνηση των μηχανών προς την πλώρη, θύμισε έκρηξη, λόγω του έντονου θορύβου.

Το πλοίο δεν τράβηξε πολλούς επιβάτες μαζί του στον βυθό, αλλά περισσότερους σκότωσε μέσα στη θάλασσα το φουγάρο που έπεσε επάνω τους.

Επιζώντες ακούγονταν να ζητάνε βοήθεια και 45 λεπτά με τα τη βύθιση.

Οι βάρκες είχαν χώρο κάποιες, αλλά ο φόβος ότι θα τους «ρουφήξει» το πλοίο και η έλλειψη αρκετών ανδρών σε αρκετές δεν επέτρεψε να γυρίσουν εγκαίρως για να βοηθήσουν και να σώσουν κάποιους ακόμα.

Κάποιοι χρησιμοποίησαν ακόμη και χρήματα για να πείσουν τα πληρώματα των λέμβων να μη γυρίσουν στον τόπο της τραγωδίας φοβούμενοι για τη ζωή τους.

Πλούσιοι αστοί, προτίμησαν να πνιγούν παρά να δωροδοκήσουν για να πουν σε βάρκες ή να σωθούν εις βάρος γυναικών και παιδιών.

Ο Τιτανικός δεν έλαβε υπόψη του ποτέ το μοιραίο σήμα που έδινε την ακριβή θέση των παγόβουνων, γιατί οι ασυρματιστές του είχαν επιδοθεί στον αγώνα να στέλνουν μηνύματα των επιβατών στη Ν.Υόρκη, ως επίδειξη των εξυπηρετήσεων που παρείχε το πλοίο. Το μήνυμα παράπεσε στο σωρό με τα τηλεγραφήματα.

Ο εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρίας κ. Ίζμει, σώθηκε, αφού δεν είδε άλλους επιβάτες στην πλευρά του καταστρώματος που βρισκόταν και επιβιβάστηκε στην τελευταία λέμβο. Η αίσθηση του καθήκοντος δεν τον διέκρινε.

Στις λέμβους επιβιβάστηκαν άχρηστα μέλη του πληρώματος, που τελικά «ξελάσπωσαν» οι γυναίκες επιβάτες που ήταν μαζί τους, στην κωπηλασία.

Μετά από 105 χρόνια, ένα βιβλίο που αξίζει να ψάξετε, όσοι ενδιαφέρεστε για το τι πραγματικά έγινε εκείνη τη νύχτα.

Διαβάστε το ακούγοντας το: Mastodon – Leviathan.

 

Γιούνας Γιούνασον: Ο Άντερς ο φονιάς και οι φίλοι του (Ψυχογιός)

 

Γιούνας Γιούνασον: Ο Άντερς ο φονιάς και οι φίλοι του

Απολαυστική σάτιρα γύρω από την εγκληματική κοινότητα της Στοκχόλμης, τη θρησκεία, το δικαίωμα στην προσωπική επιλογή της τύχης μας και πώς ένας πρώην κατάδικος βρίσκει τη σωτηρία του μέσα από το κρασί/Θεία κοινωνία και εμπνέει τη “φιλανθρωπία” σε μια ολόκληρη χώρα προς όφελος μιας άπιστης παστόρισας και ενός μισάνθρωπου ρεσεψιονίστ. 


 

 Η τρίτη δουλειά του γνωστού για τη μίξη σάτιρας και κοινωνικής παρατήρησης  Σουηδού συγγραφέα, διατηρεί το μαύρο χιούμορ της και την κριτική ματιά της στη Σουηδία, αλλά αλλάζει πορεία. Δεν βασίζεται πλέον, τόσο πολύ στις συμπτώσεις και τα ιστορικά πρόσωπα/γεγονότα, όσο σε μια αλυσίδα γεγονότων, που εμπλέκουν τον υπόκοσμο της Στοκχόλμης, έναν πρώην μπράβο, φονιά, νυν μέθυσο και σύντομα μετανοημένο Χριστιανό και ένα ζεύγος αποτελούμενο από έναν ρεσεψιονίστ ενός ξεπεσμένου ξενοδοχείου με μικρές απαιτήσεις από τη ζωή του και μίας δυσαρεστημένης από την Εκκλησία και την ζωή της παστόρισα.

Αυτή η αλλοπρόσαλλη τριάδα, θα δημιουργήσει μια εταιρία ξυλοδαρμών με τον Άντερς τον φονιά, να αποτελεί τη μηχανή και τους άλλους δύο το διοικητικό προσωπικό  και στη συνέχεια, θα μεγιστοποιήσει την ανάγκη του κόσμου, για σωτηρία, ιδρύοντας μία εκκλησία. Η μετάβαση του Άντερς από τον μέθυσο κακοποιό στον μέθυσο αναγεννημένο Χριστιανό, αποτελεί ένα εύρημα που αξίζει από μόνο του για να διαβάσετε το βιβλίο. Παράλληλα, μέσα από το κωμικό της υπόθεσης, τίθενται και μερικά πολύ σοβαρά ερωτήματα σε υπαρξιακό, μεταφυσικό επίπεδο, έστω και με τον “ελαφρύ” τρόπο του Γιούνασον, αναφορικά με τη σωτηρία της ψυχής και το δικαίωμα του καθενός μας σε αυτήν, με βάση τη θρησκεία, στην περίπτωσή μας τη Χριστιανική.

Κωμικό αλλά και κωμικοτραγικό το βιβλίο του Γιούνασον, διαβάζεται απνευστί, φέρνει χαμόγελο στα χείλη με την ίδια ευκολία που ο Φονιάς Άντερς, τσακίζει χέρια ή καταπίνει λίτρα κρασιού, αλλά έχει μια βαθιά υποβόσκουσα αλλά  πανταχού παρούσα κριτική στην Εκκλησία όσο και στον σύγχρονο τρόπο ζωής. Οι δολοφόνοι, κακοποιοί που παρουσιάζει, ασφυκτιούν εξίσου στις κοινωνικές νόρμες της κοινότητας τους, όσο και η αποτυχημένη παστόρισα ή η αστυνομική κοινότητα της Σουηδίας. Τα στερεότυπα λειτουργούν ως διαχωρισμοί, ακόμη και στις πιο ανεκτικές κοινωνίες όπως αυτή της Σουηδίας, μέχρι το τυχαίο γεγονός, η ανθρώπινη βούληση, να υπερβεί τα εσκαμμένα, που περιορίζουν τον καθένα μας.

Η απομόνωση, ο φόβος της μοναξιάς, οι επίδοξοι σωτήρες και μια κοινωνία που η μόδα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργούν σωτήρες, μέσα σε μερικές ώρες, σχολιάζονται εύστοχα και αρκετά χιουμοριστικά για να μην μας θίξουν, ως καταναλωτές/χρήστες τους, αν και τα σχόλια αγγίζουν την πλειοψηφία των αναγνωστών, που απλά θα αρνηθούν να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους.

Εύστοχη, λεπτή σάτιρα και κοινωνικός προβληματισμός, σε ένα βιβλίο που δείχνει ότι ο Γιούνασον ξέρει να βελτιώνει τη μανιέρα του, προς όφελος των αναγνωστών. Σε κάνει να αναρωτιέσαι ποιος είναι ο υποκριτής σε μια κοινωνία πολιτικής ορθότητας.

Song of the week Εισβολέας - Ρε τι είναι αυτοί (ουστ!)

 Song of the week

Εισβολέας - Ρε τι είναι αυτοί (ουστ!) - Lyric Video


Ρε τι είναι αυτοί (ουστ!) 

Στίχοι - μουσική: Ηλίας Παπανικολός

 Από το ΕΡ "ΗΡΩΕΣ" που κυκλοφόρησε ψηφιακά 28 Μαΐου 2021. 

Διαθέσιμο στα ➤ Spotify: https://spoti.fi/3g8UtEn 

➤ iTunes: https://apple.co/3uKAp0o 

➤ Deezer: https://bit.ly/3ihccMD 

➤ Amazon: https://amzn.to/3ihVEny 

➤ Tidal: https://bit.ly/34IykYm 

➤ Bandcamp: https://bit.ly/3pl88fQ

Moby- Porcelain: Μια αυτοβιογραφία (Ροπή)

  Moby- Porcelain: Μια αυτοβιογραφία (Ροπή) Οι μ...

Δημοφιλή/ Popular